zondag 17 juli 2016

Mijn eerste tantra massage voor vrouwen

Tantra massage voor vrouwen?! Ik had er nog nooit van gehoord tot een vriendin van mij erover vertelde. De allereerste was ik opgelaten, want ik had geen flauw idee wat me te wachten stond. Nu weet ik niet beter en kijk ik al uit na de afspraak van de volgende maand. Het kost wel wat geld, maar ik heb het er graag voor over. Eindelijk wordt ik op de juiste manier aangeraakt, zonder dat er een verplichting tegenover staat. Een aanraking zoals ik nog nooit eerder had ervaren. Voor de grap heb ik eens aan mijn tantra masseur Xander gevraagd of hij niet met me wil trouwen. Hij is tenslotte vrijgezel...

Omdat hij weet dat ik het gekscherend vroeg glimlachte hij alleen naar me, zoals alleen hij dat kan. Maar als ik ooit weer een relatie met een man aan ga, dan moet hij met me mee naar Tantra for Life en gaat hij de tantra massage cursus van Xander moeten krijgen. Ik wil niemand anders dan Xander, omdat ik hem volledig vertrouw en weet dat hij discreet is. 

Het lijkt me heel leuk om samen met een partner de tantra massage cursus te volgen. Tijdens het ondergaan van de massage ervaar ik dat we nog wel vier uren kunnen doorgaan met masseren. Xander heeft me erop gewezen dat Sting de muziek ook een echte tantrika is. Het leuke is dat sommige van zijn liedjes er over gaan. Alleen weet het grote publiek dit niet en staan vrolijk allerlei nummers mee te zingen.

1 opmerking: